Концепция реальности и условность пластического языка в изобразительном искусстве средних веков

  • Александр Всеволодович Шило

Анотація

В статье исследуется связь мировоззренческих представлений о реальности, выработанных
средневековыми теологией и философией, и условности пластического языка иконописи, кото-рые составили каноническую художественную систему средневековья.
Ключевые слова:иконопись, обратная перспектива, каноническая художественная система.
Шило О.В.
Концепція реальності та умовність пластичної мови в образотворчому мистецтві серед-ніх віків
У статті досліджується зв’язок світоглядних уявлень про реальність, які були напрацьовані
середньовічними теологією та філософією, та умовності пластичної мови в іконописі, що склали
канонічну художню систему середньовіччя.
Ключові слова:іконопис, зворотна перспектива, канонічна художня система.
Shilo А.
The concept of reality and convention of plastic language in Medieval Art
The article examines connection between the world outlook ideas about reality developed by medieval
theology and philosophy and convention of plastic language in icon paining, that formed canonical art
system in the Middle Ages.
Key words: icon painting, reverse perspective, canonical art system.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 225
Завантажень PDF: 61
Опубліковано
2015-03-20
Як цитувати
Шило, А. В. (2015). Концепция реальности и условность пластического языка в изобразительном искусстве средних веков. Арт-простір, (1). вилучено із https://art-space.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/20
Розділ
Образотворче мистецтво. Архітектура