Концепция реальности и условность пластического языка в изобразительном искусстве средних веков

  • Александр Всеволодович Шило

Abstract

В статье исследуется связь мировоззренческих представлений о реальности, выработанных
средневековыми теологией и философией, и условности пластического языка иконописи, кото-рые составили каноническую художественную систему средневековья.
Ключевые слова:иконопись, обратная перспектива, каноническая художественная система.
Шило О.В.
Концепція реальності та умовність пластичної мови в образотворчому мистецтві серед-ніх віків
У статті досліджується зв’язок світоглядних уявлень про реальність, які були напрацьовані
середньовічними теологією та філософією, та умовності пластичної мови в іконописі, що склали
канонічну художню систему середньовіччя.
Ключові слова:іконопис, зворотна перспектива, канонічна художня система.
Shilo А.
The concept of reality and convention of plastic language in Medieval Art
The article examines connection between the world outlook ideas about reality developed by medieval
theology and philosophy and convention of plastic language in icon paining, that formed canonical art
system in the Middle Ages.
Key words: icon painting, reverse perspective, canonical art system.

Downloads

Download data is not yet available.

Abstract views: 241
Downloads of PDF: 68
Published
2015-03-20
How to Cite
Шило, А. В. (2015). Концепция реальности и условность пластического языка в изобразительном искусстве средних веков. Art-Space, (1). Retrieved from https://art-space.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/20
Section
Образотворче мистецтво. Архітектура