Сучасне мистецтво як об’єкт етико-психологічного аналізу в навчально-виховному просторі університету
Анотація
У статті представлено шляхи інтеграції сучасного мистецтва у площину навчально-виховного
процесу університету. Підкреслюється, що проблематика сучасного кіномистецтва надає мож-ливість глибокого осмислення широкого кола соціально-психологічних проблем, що турбують
молодь.
Ключові слова: система освіти, духовні домінанти культури постмодерну і неомодерну, соціальне
замовлення освіті, теоретико-методологічні засади модернізації змісту гуманітарної підготовки.
Зюзина Т.А.
Современное искусство как объект этико-психологического анализа в учебно-воспита-тельном пространстве университета
В статье представлены пути интеграции современного искусства в плоскость учебно-воспи-тательного процесса университета. Подчеркивается, что проблематика современного кино-искусства позволяет глубоко осмыслить широкий круг социально-психологических проблем,
волнующих молодежь.
Ключевые слова:система образования, духовные доминанты культуры постмодерна и нео-модерна, социальный заказ образованию, теоретико-методологические основы модернизации
содержания гуманитарной подготовки.
Ziuzina T.
Contemporary art as an object of ethical and psychological analysis in the process of university
education
The article presents the ways of integration of modern art in the educational process of the university. It also
emphasizes that contemporary art enables deep understanding of a wide range of social and psychological
issues that concern young people.
Key words: education system, spiritual dominant of postmodern and neomodern culture, social order
in education, theoretical and methodological foundations of modernization of the content of humanitarian
training.