Рисунок як основа образотворчої грамоти в системі навчання мистецького ВНз
Анотація
Автор статті посилається на науковий узагальнений аналіз теоретичних та методичних
досліджень викладання рисунка в мистецьких навчальних закладах (на прикладі Національної ака-демії образотворчого мистецтва і архітектури). Порівняльний аналіз дає можливість для пошуку
перспективних шляхів у навчальному процесі, нових методик, навчальних програм мистецької
освіти.
Ключові слова:рисунок, методи викладання, навчання.
Шпортько В.И.
Рисунок как основа изобразительной грамоты в системе обучения
художественного вуза
Автор статьи ссылается на научный обобщенный анализ теоретических и методических иссле-дований преподавания рисунка в художественных учебных заведениях (на примере Национальной
академии изобразительного искусства и архитектуры). Сравнительный анализ способствует
поиску перспективных путей в учебном процессе, новых методик, учебных программ художе-ственного образования.
Ключевые слова:рисунок, методы преподавания, обучение.
Shportko V.
Drawing as foundation of pictorial literacy in the system of teaching at art higher institution
The author refers to generalized scientific analysis of theoretical and methodological research in the teaching
of drawing at art highter institutions (for example, National Academy of Fine Arts and Architecture).
Comparative analysis gives the opportunity to search promising ways in teaching process, new methods,
new programs of art education.
Key words:drawing, teaching methods, teaching.