Синтезована графіка в розробці ігор: забезпечення якості та тестування

  • ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ СНІГУР

Анотація

Хоча зображення, створені штучним
інтелектом та оброблені в інший спосіб, є відносно
новою темою, їхні менш складні аналоги не є такими.
Згенеровані на замовлення графічні ресурси можуть бути
корисними в розробці ігор як замінники для макетування,
фонова графіка для сайдскролерів або прості спрайти
персонажів. Існує ще одне можливе використання їх у
сфері забезпечення якості та тестування ігор, зокрема,
живих плей-тестів (проходження гри реальними гравцями,
а не алгоритмами). Контроль якості можуть здійснювати
розробники ігор, видавці, якщо вони вирішать це зробити,
або гравці, а в деяких випадках автори та користувачі
модів (за умови, що гру взагалі можна модифікувати). У
наступній статті розглядаються реальні, вже випущені, практичні приклади таких модифікацій у тому вигляді,
в якому вони вважаються «найбільш корисними для
кінцевого користувача» і виконують своє призначення. Всі
ці приклади, а також принципи, на яких вони побудовані,
можуть бути корисними для розробки майбутніх ігор та
інтерактивного контенту в професійному або академічному
середовищі, оскільки базове припущення про бажання
створити максимально якісний продукт, який є достатньо
оптимізованим і може працювати на комп’ютерах з різним
рівнем продуктивності, є універсальним для обох випадків.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 17
Завантажень PDF: 10
Опубліковано
2025-11-04
Як цитувати
СНІГУР, В. І. (2025). Синтезована графіка в розробці ігор: забезпечення якості та тестування. Артпростір, 5(1), 10-20. https://doi.org/10.28925/2519-4135.2024.51
Розділ
Актуальні питання образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва